Продавець интернет-магазин "Універсал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
407 відгуків
интернет-магазин "Универсал"

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
  • Доставка кур'єром

    Вартість доставки 110.00 ₴. Адресна доставка до дверей клієнта здійснюється службою доставки Нова Пошта . Тільки по 100% перед оплаті на карту Приват Банку.

  • Нова Пошта

    Відправка замовлень Новою Поштою - Післяплатою , оплата при отриманні . Вартість доставки 75 грн, Вартість накладеного платежу 2% від суми + 20 грн.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Безготівковий розрахунокОплата картою Visa, Mastercard - WayForPay Безготівковий розрахунок (на картку Приватбанку) - 4731 1856 0390 0785 - Б.О.Я Безготівковий розрахунок - перед оплата на карту Приват Банку.
  • ПісляплатаПісляплата ( Оплата при отриманні ) Відправка замовлень післяплатою ,ТІЛЬКИ - Новою Поштою . Оплата при отриманні . Вартість доставки 75 грн, Вартість накладеного платежу 2% від суми + 20 грн.
  1. Вибирайте товар на сайті (зверніть увагу на артикул товару).

  2. Уточнюйте ціну та наявність товару, зателефонуйте онлайн-консультанту, або замовте зворотний дзвінок і Вам передзвонять.  
    Надсилайте замовлення електронним повідомленням та отримайте прорахунок суми до оплати Вашого замовлення.
    Час обробки Вашого замовлення 1-3 робочих дня.

  3. Залишайте свої контактні дані для перевізників: Прізвище, Ім'я, По-батькові, Назва міста доставки, номер відділення, та номер вашого телефону.

  4. Отримайте замовлення в офісі обраної Вами служби кур'єрської доставки. Ціна доставки визначається перевізниками та залежить від пункту призначення, а також ваги (обсягу) вантажу. Вартість доставки сплачує одержувач безстроково при отриманні. Відповідальність за збереження товару при доставці несе кур'єрська служба.

ГРАФІК РОБОТИ:
Понеділоки - 9:30 - 20:00
Вівторок и  - 9:30 - 20:00
Середа      - 9:30 - 20:00
Четвер       - 9:30 - 20:00
П'ятниця    - 9:30 - 20:00
Субота       - 9:30 - 20:00
Неділя        - 9:30 - 20:00 

Увага!!!
Повернення товару можливе лише в тому випадку, якщо товар не відповідає опису або має пошкодження (дефект).
Заміна та повернення товару здійснюється протягом 14-роб. днів.
Всі інші випадки обговорюються в телефонному режимі та є можливими лише для обміну на товар,
не меншою вартістю (пересилання здійснюється за рахунок покупця).

Наші умови про товар!
Більшість продавців, які дорожать своєю репутацією, йдуть назустріч покупцям, обмінюючи товар чи повертаючи гроші.
Для боротьби з несумлінними постачальниками є вищезгаданий нормативний акт.
Він чітко описує ситуації, у яких покупець має право повернути невідповідну продукцію.
Необхідно докладно зупинитися на найпоширеніших обставинах, пов'язаних із поверненням.

Повернення товару належної якості!
Продукція має зберегти споживчі характеристики, товарний вигляд, ярлик. Вона не повинна бути у використанні.
Важлива умова – з моменту покупки не повинно пройти 14-роб. днів (не рахуючи дату придбання товару належної якості).

Обмінювати якісну продукцію можна, якщо вона не підходить за комплектацією, габаритами, кольором, формою, фасоном, розміром. Тільки ці причини дозволять здійснити обмін.
Варто зазначити, що обмін товару не буде виконано, якщо власник зіпсував товарний вигляд речі.
Гроші за дефектний товар повертаються на підставі письмової претензії (вимоги).

 

Гарантійний термін – це термін, протягом якого продавець перебирає обов'язок заміни відповідної продукції чи її безоплатному ремонту у разі виявлення істотних недоліків, що виникли з вини виробника. Є два види гарантії на взуття: гарантія повернення та гарантія якості.

1) Гарантія повернення:

Можна поміняти лише неношене взуття протягом 14 днів із дня покупки. Для цього потрібно, щоб взуття не було у вжитку, було збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, а також упаковка, фабричні ярлики. Причини заміни – товар не підійшов споживачеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

2) Гарантія якості:

За цим видом гарантії повертається ношене взуття, якщо було виявлено дифект. У цьому випадку проводиться експертиза (можливе залучення незалежного експерта), де визначають, чи пов'язані пошкодження даного взуття з неправильного носіння або заводським дифектом.

Якщо споживач протягом гарантійного терміну виявив дефекти, він має право пред'явити продавцю вимоги про їх безоплатне усунення або заміну товару, якщо доведе, що дефекти виникли до передачі товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. У цьому випадку покупець повинен звернутися до магазину, де купував цю пару.

Якщо у магазину виникли сумніви в претензії, то взуття вирушає на експертизу. Якщо пошкодження виникли не з вини покупця, то магазин повинен зробити заміну. Якщо вимоги покупця не задовольнять протягом 20 днів із дня пред'явлення, то споживач може повернути сплачену суму.

Не підлягає обміну, поверненню або безоплатному ремонту взуття:

- ношена з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах не за сезоном, що не відповідають її призначенню;

- з механічними ушкодженнями (опіки, порізи, здири та ін.);

- деформована в результаті неправильного носіння, сушіння, що втратила якість внаслідок хімічного впливу, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;

- відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набійок або приклеювання профілактичної підмітки, якщо таке лагодження не спричинило утворення дефектів).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner